Miliony w graderobie. Zagraj modnym ciuchem Lotto

Włoska marka Lotto produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group – właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce.

Historia Lotto sięga 1973 roku. Początkowo marka stawiała wyłącznie na rynek włoski oraz włoskich sportowców, mocno związując się z tenisem. W latach 80. rozpoczęła działalność eksportową, rozwijając produkcję strojów oraz sprzętu związanego z innymi dziedzinami sportowymi – m.in. z piłką nożną. Dziś twarzami marki są polskie tenisistki – Agnieszka i Urszula Radwańskie, tenisista David Ferrer, reprezentant Hiszpanii w piłce nożnej Joan Capdevila oraz włoski piłkarz Andrea Ranocchia.

Marka Lotto to 4 podstawowe kolekcje. Linie „Tennis” i „Running” będą dostępne tylko dla klientów hurtowych MIG oraz w kanałach sprzedaży e-commerce. Z kolei linie „Football” i „Lifestyle” dostępne w hurcie oraz w strumieniu retailowym 50 style.

– Zachęceni sukcesami, które pod wodzą Lotto odnoszą sportowcy na całym świecie postanowiliśmy zaprezentować jej produkty polskiemu konsumentowi. Oprócz profesjonalnych linii dla sportowców i amatorów sportu zaprezentujemy kolekcję lifestylową. Solidną i jednocześnie świetnie uszytą – mówi Konrad Gill, brand manager marki Lotto w Marketing Investment Group.

- Nasza oferta z pewnością będzie konkurencyjna – zależy nam na promocji marki w Polsce na szeroką skalę. Wierzymy, że klienci docenią najważniejsze zalety Lotto, która przecież jest firmowana przez naszą gwiazdę tenisa – Agnieszkę Radwańską. Lotto zdobyło zaufanie prawdziwych gwiazd ze świata sportu. Wierzymy, że i polscy klienci nie będą się długo wahać i z radością przyjmą obecność marki na polskim rynku – dodaje Konrad Gill.

Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Head, Confront, Feewear oraz  platformą sprzedaży B2B Pro-Game.



Tekst i zdjęcia: materiały prasowe