Modna Seniorka na otwarciu butiku Colorshake+

Trzynastego listopada 2013 w centrym handlowym Blue City odbyło się oficjalne otwarcie conceptu Colorshake+. Butiku skupiającego pod jednym dachem Polską modę, design, akcesoria, longboardy oraz rowery. Korzystając z zaproszenia Modna Seniorka zapytała czy kobieta dojrzała może tu znaleźć coś dla siebie.

W Colorshake+ znajdziemy streetowe (uliczne) i sportowe marki, między innymi ubrania, dodatki i gadżety od marki Colorshake, unisex od Madox Design, kurtki i torby Nanu, tuniki i bluzy Mint & Pepper, leginsy Smoof & Loco, męską modę dla brodaczy The Urban Beard oraz ubrania dla miłośników sportów deskowych (zapewne dla waszych wnuków) Awake Clothing. Ponadto w ofercie sklepu znajdują się okulary Awake Opctic, ręcznie wykonana biżuteria od Anny Blauth oraz polski design  - lampy, napisy ścienne z drewna i styroduru od marki Twórczywo. Sportowy charakter sklepu widać także w polskich longboardach Hillbomber Longboards oraz w kolorowych mini deskorolkach Fish Boards. Dopełnieniem całości są rowery miejskie marki United Cruiser oraz trampki Komrads.

 

 


W powyższym kontekście Modna Seniorka pragnęła zaspokoić ciekawość czy tego typu kolekcje dedykowane są wyłącznie młodzieży. W rozmowie z Ewą Konstantynowicz - właścicielką butiku, usłyszeliśmy, że większość ubrań, które możemy znaleźć na wieszakach jest przeznaczona dla odbiorców młodych duchem. A więc również dla kobiet dojrzałych. Wygodne bawełniane bluzy, często rozpinane, w fasonie typu oversize i rękawem kimono stają się znakomitą weekendową alternatywą dla typowego dresowego wdzianka. Atutem jest także fakt, iż ubrania sprzedawane są także w rozmiarach większych niż młodzieżowe S.

 

 


Na oficjalnym otwarciu butiku nie mogło zatem zabraknąć Moniki Mrozowskiej, która jest autorką limitowanej serii bluz oraz tunik dla marki Colorshake. Wśród gości pojawiła się także Marta Kuligowska, prezenterka i dziennikarka TVN24. Jednocześnie wszyscy zaproszeni mogli oddać się w ręce stylistów fryzur z atelier U Fryzjerów.

Pomysłodawczynią butiku Colorshake+ jest właścicielka marki Colorshake Ewa Konstantynowicz, która postanowiła stworzyć alternatywny multibrand, skupiający pod jednym dachem młode, polskie, prężnie rozwijające się marki, tworzące konkurencję dla wielkich sieci odzieżowych. Koncept zdaniem klientów jest alternatywą dla koncernów. Jego siłą są krótkie serie oraz unikatowość kolekcji.

 

Tekst: oprac. modnaseniorka.pl

Zdjęcia: IKR/modnaseniorka.pl