Prezentacja kolekcji jesień-zima 2013/14 marki Wittchen

W salonie Wittchen Shoes w Złotych Tarasach zaprezentowano nową kolekcję marki WITTCHEN. Firma na nadchodzącą jesień i zimę stawia na prostą formę, minimalizm wykończenia oraz ponadczasowe kolory: czerń, brąz, odcienie brązu i beżu, a także wiele innych.

Jako pierwsi z nową kolekcją zapoznali się dziennikarze modowi, styliści i redaktorzy pism kobiecych, a także osoby ze świata show biznesu (m.in. Ewa Gawryluk, Dorota Gardias, Anna Popek). Cały wystrój salonu tego dnia, nawiązywał do najnowszej sesji zdjęciowej, jaką przygotowano na najbliższy sezon. Została ona zaplanowana z myślą o odświeżeniu wizerunku marki. Czyste kolory oraz duża ilość światła świetnie podkreśliły wyjątkowość produktów najnowszej kolekcji. Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański, z którym marka współpracuje od lat. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiedzialna była Gosia Growińska – dyrektor artystyczny marek grupy Wittchen Stylizacją zajęła się natomiast Malwina Wędzikowska.

 



W kolekcji dostrzeżemy torebki w kolorze chabrowym, odcieniach śliwki i butelkowej zieleni. Znalazły się tam również torebki z monogramem, w którego skład  wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.


Zobacz podobny materiał:

Torebki Wittchen na wiosnę i lato 2013



Tekst i zdjęcia: materiały prasowe