Sieć wokół nas - Targi Internet Poland zakończone sukcesem

10.11.2011

Ostatnie dwa dni dedykowane były pasjonatom internetu, którzy na Targach Internet Poland 2011 Conference & Expo mogli poznawać tajniki sieci oraz rozszerzać horyzonty o nowe trendy cyfrowego świata.  Fachowa wiedza, entuzjazm i słodkości bez ograniczeń – to wszystko serwowali wystawcy oraz prelegenci imprezy.

Impreza zorganizowana przez IAB Polska przyciągnęła tłumy. Naszej redakcji oczywiście nie mogło tam zabraknąć. Pierwszy dzień podczas, którego pojawiło się najwięcej zwiedzających, przyciągnął gości m.in. obecnością zdobywcy dziewięciu Wiktorów i trzech tytułów Dziennikarza Roku – Tomasza Lisa. Dziennikarz zaprezentował autorski projekt nowego opiniotwórczego serwisu internetowego. – Nazywam ten projekt "polskim Huffington Post" - mówi jeden z najlepszych polskich dziennikarzy. Ujawnia, że w przedsięwzięcie jest zaangażowanych kilkanaście osób, a jego budżet jest wielomilionowy – W mediach elektronicznych od lat nie wystartowało nic tak dużego - dodaje Tomasz Lis.

 


Również tego dnia wyłonieni zostali laureaci konkursu MIXX Awards 2011, skierowanego do autorów najlepszych kampanii reklamowych w polskim Internecie. Kategorii, w których można było zdobyć wyróżnienie było aż 17. Niemniej laureatem w zakresie "Kampania wizerunkowa" zostało Ceneo: Gong Sp. z o. - jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, umożliwiający szybkie znalezienie atrakcyjnej oferty oraz wiarygodnego sklepu.

Drugi dzień – podobnie zresztą jak poprzedni – obfitował w multimedialne prelekcje, konferencje oraz ciekawe dyskusje.  Uczestnicy imprezy mogli skorzystać  z wielu atrakcji, do których dostęp umożliwiał kod na identyfikatorze gościa targów. Darmowy pakiet stu filmów Ipla (plus słodkie babeczki z kremem), podręcznik oraz gratisowe kupony na 2 miesiące korzystania z dowolnego pakietu Trusted Shops z darmowymi poradami prawnymi w zakresie e-commerce na miejscu, kilkuzłotowy bonus (i lody) od mikropłatności YetiPay, gadżety sponsora Planet 49 w postaci czapek i smyczy, pyszna kawa z ekspresu od Polskapresse, prażona kukurydza, różowe bezy, krówki ciągutki, ciasteczka z bakaliami ... i wiele innych niespodzianek, których różnorodność zachęcała do skorzystania z oferty firmy. Połączenie ładunku intelektualnego z takimi dość przyziemnymi przyjemnościami tworzyło bardzo przyjazną i twórczą atmosferę przedsięwzięcia.

 


Nasza redakcja miała również okazje porozmawiać z przedstawicielami Polskapresse o ofertach dedykowanych kobietom 50+ takich jak np. oferty pracy na portalu Gratka.pl, który część swoich propozycji wyodrębnił jako pozycje przyjazne seniorom. Ponadto podpytaliśmy przedstawicieli Naszej Klasy ile Pań w "dojrzałej" kategorii wiekowej uczestniczy  w życiu tego popularnego serwisu społecznościowego.  Okazuje się, iż w przedziale 50-84 lata jest nas blisko pół miliona, przy czym najstarsze użytkowniczki (70-84 lata) to już grupa ponad 3000 osób.  Jak widzicie – nie jesteśmy w sieci same, a w imponująco dużej gromadzie!

 


Zachęcajcie więc swoje przyjaciółki, rodzinę do odwiedzania sieci, której Modna Seniorka jest aktywnym uczestnikiem. Targi Internet Poland pokazały, że wirtualna rzeczywistość może być przyjazna dla każdego.

 

Zobacz też:

Internet Poland 2011 Conference & Expo


Opracowanie: Izabela Koptoń-Ryniec / modnaseniorka.pl
Zdjęcia: mat.prasowe, modnaseniorka.pl