Inne spojrzenie - wody perfumowane Wittchen

Wittchen, lider na rynku galanterii skórzanej, wprowadza na rynek własne wody perfumowane. Teraz Modna Seniorka w salonie tej znanej marki, zakupi już nie tylko portfel, czy elegancki wizytownik, ale również ma okazję zaopatrzyć się w oryginalny zapach. Róża, frezja, soczyste nuty letnich owoców na pewno przypadną Wam do gustu w tym zimowym, burym sezonie!

"Pomysł na zapach nosiliśmy w sobie od wielu lat. Obserwując rynek i takie firmy, jak Louis Vuitton, Prada czy Hermes, doszliśmy do wniosku, że przenoszenie prestiżu, idei, wizerunku na nowy asortyment jest pewną naturalną drogą dla marek produkujących dobra luksusowe. Perfumy są naturalnym etapem rozwoju naszej marki" – podkreśla Monika Wittchen, wiceprezes zarządu WITTCHEN SA.

Marka wprowadza cztery zapachy wód perfumowanych dla kobiet i mężczyzn. Ich nazwy zostały zaczerpnięte z czterech stron świata: Nord i Sud to zapachy męskie, a Est i Ouest damskie. Wszystkie powstały we francuskim miasteczku Grasse, gdzie znajduje się jedna z najstarszych i najbardziej znanych szkół perfumiarskich.

"Wyselekcjonowaliśmy najlepszego i najdłużej działającego na rynku producenta zapachów. Po spotkaniach i przedstawieniu naszych założeń, przetestowaniu wiele zapachów, wybraliśmy najbardziej interesujące i idealnie pasujące do wizerunku marki." – dodaje Monika Wittchen.

W kompozycji Nord dla Panów, czarny pieprz przeplata się z cytryną i wetiwerem w nucie serca, a dopełniony jest bursztynem w nucie bazy. Nie sposób nie ulec czarowi zapachu Sud, w którym kryją się nuty prowansalskiej lawendy i bergamotki, przeplatane z jaśminem w nucie serca oraz wanilią, piżmem i drzewem sandałowym w nucie bazy.

Damski Ouest to osobista dedykacja dla niezwykle zmysłowej, zniewalającej kobiety, która ceni sobie wolność i niezależność. Ten kobiecy zapach o drzewnej bazie pomimo swej tajemniczości, jest niezwykle wyraźny. W nucie serca dominuje róża i zielona herbata, które przenikają się z akordami brzoskwini, śliwki i piżma. Soczysta woń melona i czarnej porzeczki przeplata się z irysem, bursztynem i cedrem w kompozycji Est dla Pań. Frezja i róża tworzą razem serce tego zapachu.

Wprowadzeniu wód perfumowanych towarzyszy kampania reklamowa w prasie i na outdoorze. Jej autorem jest Robert Wolański, od lat współpracujący z marką przy sesjach wizerunkowych. Kampania utrzymana została w czarno-białym klimacie. Jedynie flakony perfum wyróżniają się kolorem.

Wody perfumowane dostępne w sprzedaży we wszystkich salonach WITTCHEN w całej Polsce.

Tekst i zdjęcia: materiały prasowe